ترس دشمن از حجاب زينب است--حفظ چادر انقلاب زينب است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 به دختر خانومها میگیم حجاب ...

میگن : " خب پسرا نگاه نکنن ..."

به آقا پسرها میگیم : نگاه ....

میگن : "خب دخترا اینجوری نگردن... "

من میگم ....

من اگر برخیزم ... تو اگر برخیزی .... همه برمی خیزند....

من اگر بنشینم ... تو اگر بنشینی .... چه کسی برخیزد؟؟؟

 

پس بهتره از خودمون شروع کنیم ... یاعلی ....



نظرات شما عزیزان:

آبجی
ساعت14:40---27 آذر 1393
سلام عزیزم .....خوبی ابجی جونم؟خیلی قشنگ بود مطلبت ..ببخشید یه مدت طولانی بهت سر نزدم میدونی که نت نداریم دلم برات تنگ شد ؟به سلامتی میانترمات که باسختی ها ومشقت های زیاد تموم شد....نمراتت خوب بود؟راضی بودی از نمره هات؟راضی نبودی هم مهم نیست همه چی که درس نیست ......هعععععی...... موفق باشی_یاحق
پاسخ:سلام ....خوب که .... بد نیستم خداروشکر.... قابل شما رو نداره ....بعله .... ما که کلا سیستممون داغونه....!! خب بیا خونمون دیگه .... گفتی ... گفتی .... به سلامتی امتحانات ترم که از 6 دی شروع میشه!!!! آره بابا عالی بود.... آفرین !!! همه چی درس نیست !!!!! چه جالب .... واقعا راست میگی من چند ساله که به این نتیجه رسیدم.... قربانت - یاحق


حسینی
ساعت9:48---27 آذر 1393
بیا فکر کنیم حجاب محدودیت است،

من آزادانه عاشقت هستم ای زیباترین محدودیت دنیا...



پاسخ:خیلی زیبا بود جملتون خانم حسینی .... راست میگن حجاب محدودیته .... البته واسه اوناییکه دوست دارن خودشونو به نمایش بذارن....


بی پلاک
ساعت20:59---25 آذر 1393
شعر رو اشتباه نوشتی درستش اینه
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی دیگه جا نیست کسی دیگه بنشینه


ولی جدای شوخی راست گفتی تا ی چیز میشه میگیم چرا جامعه اینطوری هست درستش کنن غافل از اینکه جامعه رو ماها تشکیل میدیم و اگه خودمون رو اصلاح کنیم جامعه اصلاح میشه
پاسخ:این شعری که شما هم گفتین جالبه ها!!!! همه بدبختیامون همینه .... خودمونو درست کنیم جامعه درست میشه ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:37 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق